Wednesday, February 25, 2009

New Release: sey maki2 hoodie_v.3 [R:'s ]black,white/long

sey released a re-make of the popular maki2hoodie.
You choice of black one and white one (no texture change)
The previous version was casual and nice,
but it's a little more stylish with mono-color :)
By clicking on the hoodie, a blue menu pops up.
You can resize the hoodie in the blue menu.







hair/Gritty Kitty
jacket/ARGRACE
pants/MECHANISM
accessories/:sey
Sneakers/ordinary design

We found out two of our products has been bitten by copybutters.
They were sold even more expensive than our store, like L$6000 for 313 jacket.
One of the items copied was this hoodie.
They sold them at L$300 without the texture change functions.
This one's also more expensive than our store with low quality textures.
It's your choice to purchase fake one or not,
but we would really appreciate it,
if you could inform us any coppybotters of our products.
We try to catch them soon, but there are so many of them.





-Minori-



先日発売した腰に巻くタイプのフーディーです
":sey maki2 hoodie_v.3 [R:'s ]black,white/long"
以前発売したmaki2hoodieのリメイクです
白と黒、テクスチェンジはついてません
サイズの調整はオブジェクトにタッチして メニューからリサイズしてください

hair/Gritty Kitty
jacket/ARGRACE
pants/MECHANISM
accessories/:sey
Sneakers/ordinary design

先日copybottersに抜かれてしまった商品が二つ発覚。。
しかもかなり高額で売られてました 313なんて6000とか。。。orz
そのうちのひとつがこのフーディーだったんだけどテクスチェンジ無くて300L$だったかなっ?
俺より高いじゃんっ!(しかもテクステケトーだしっ(ブチッ
ブっXXすっ!ってIMしちゃいましたwあは
その後マネジャさんが丁重に脅しといてくれましたけどw
当然。。買い物は個人の自由なんですけど うちの商品とかパクリ品をよそで見かけたら、教えていただけるとたすかります
イタチごっこなんですけどね;;;
(盗難には)気をつけてはいるんですけど。。。ご迷惑おかけします_ _)m

-risey-